Цэтлікі блога для настаўнікаў

Рэклама

Дадайце наш блог у свае сацыяльныя сеткі

Папулярныя паведамлення

вторник

Характарыстыка на вучня школы

Характарыстыка на вучня школы

1. Агульныя звесткі аб дитину.Анкетни дадзеныя.
- Прозвішча, імя.
- Дата нараджэння.
- Школа, клас.
- Спецыялізацыя школы.

Звесткі аб стане здароўя.
- Часта хварэе (часта, сярэдне, рэдка).
- Хранічныя захворванні (якія).
- Асаблівасці функцыянавання нервовай сістэмы:
• хутка стамляецца; стамляецца пасля працяглай нагрузкі; нястомны;
• хутка пераходзіць ад радасьці да смутку без бачнай прычыны; адэкватнае змяненне настрояў;
• стабільны у праяве настрою;
• пераважае узбуджэнне; ўзбуджэння і тармажэння ўраўнаважаны;
• пераважае тармажэнне.

Паспяховасць.
(Выдатная, добрая, здавальняючая, нездавальняючая)

Пазашкольныя заняткі (сістэматычныя).
- Заняткі грамадска карыснай працай (якім).
- Заняткі ў мастацкай самадзейнасці (якой).
- Заняткі ў гуртках, клубах, штабах, брыгадах.
- Заняткі спортам (якім).
- Заняткі арганізацыйнай працай (які).

2. Праява асобасных якасцей у паводзінах дзіцяці.

Накіраванасць інтарэсаў:
- На вучэбную дзейнасць;
- На працоўную дзейнасць;
- На мастацка - эстэтычную дзейнасць;
- На дасягненні ў спорце, турызме;
- На адносіны паміж людзьмі.

Адносіны да справы:
• Грамадская актыўнасць.
- Актыўна ўдзельнічае ва ўсіх грамадскіх справах, не лічачыся з уласным часам.
- Актыўна ўдзельнічае ў грамадскіх справах, але стараецца не марнаваць на гэта свой час.
- Не праяўляе актыўнасці ў грамадскім жыцці, але даручэнні выконвае.
- Рэдка прымае ўдзел у грамадскіх справах.
- Адмаўляецца ўдзельнічаць у грамадскіх справах.

• Працавітасць.
- Любую працу вучань заўсёды выконвае ахвотна, шукае працу сам і стараецца зрабіць яе добра.
- Як правіла, ахвотна бярэцца за працу, спрабуючы выконваць яе добра. Выпадкі процілеглага характару рэдкія.
- Рэдка ахвотна бярэцца за працу.
- Часцей за спрабуе ўхіліцца ад любой працы.
- Заўсёды ухіляецца ад выканання любой справы.
• Адказнасць.
- Заўсёды добра і ў прызначаны тэрмін выконвае любое даручаную яму справу.
- У большасці выпадкаў добра і ў тэрмін выконвае даручаную яму працу.
- Часта не выконвае ў тэрмін (ці выконвае дрэнна) даручаную яму справу.
- Вельмі рэдка выконвае даручаную яму справу.
- Ніколі не даводзіць да канца даручаныя яму справы.
• ініцыятыўным.
- Выступае пачынальнікам многіх спраў, не імкнучыся атрымліваць за гэта нікога прызнанне.
- Даволі часта выступае пачынальнікам новай справы.
- Рэдка сам пачынае новае справа.
- Амаль ніколі сам не пачынае новае справа.
- Ніколі не выступае пачынальнікам якога-небудзь справы.
• арганізаванасць.
- Заўсёды правільна размяркоўвае сваю працу ў часе і выконвае яе згодна з планам.
- У большасці выпадкаў правільна размяркоўвае і ў тэрмін выконвае сваю працу.
- Умее правільна размеркаваць і ў тэрмін выконвае сваю працу, толькі калі за кожны яе этап
трэба адчытвацца.
- Часцей не ўмее правільна размяркоўваць сваю працу ў часе, марнуе час дарма.
• Дапытлівасць.
- Увесь час актыўна даведаецца нешта новае ў розных галінах навукі і культуры.
- У большасці выпадкаў зацікаўлены ў атрыманні новых ведаў з розных галін навукі і
культуры.
- Рэдка імкнуцца пазнаць нешта новае, як правіла, цікавіцца адной абмежаванай вобласцю
ведаў.
- Як правіла, не праяўляе зацікаўленасці ў набыцці новых веданні.
- Абыякавы да ўсякага роду новых ведаў.
• Акуратнасць.
- Заўсёды змяшчае свае рэчы ў ідэальным парадку. Заўсёды ідзе ахайна, падцягнуць - і за партай
і ў дошкі. Беражэ грамадскае маёмасць, заўсёды стараецца прывесці яго ў парадак.
- Змяшчае ў належным парадку ўласныя і пазычаныя яму рэчы (кнігі, канспекты).
Дапамагае прыводзіць у парадак грамадскае маёмасць (парты, інвентар і г.д.) хутчэй
абавязкі.
- Не праяўляе вялікага імкнення да падтрымання парадку вакол сябе. Часам прыходзіць у
школу неахайных, неахайна апранутым. Раўнадушны па адносінах да тых, хто псуе грамадскае маёмасць.
- Часта не клапоціцца аб сваім знешнім выглядзе, стане сваіх кніжак; рэчаў, не беражэ
грамадскае маёмасць, нават псуе яго.
- Зусім не клапоціцца аб тым, каб утрымліваць свае рэчы ў належным парадку, заўсёды неопрятен, неряшлив. Пры выпадку, не задумваючыся, псуе грамадскае маёмасць.

Стаўленне да людзей:
• калектывізму.
- Заўсёды праяўляе клопат па адносінах да знаёмым і незнаёмым людзям, спрабуе любым
аказаць дапамогу і падтрымку.
- Пахілены праяўляць клопат аб незнаёмых людзей, калі гэта не перашкаджае яго асабістым планам і
справах.
- Нярэдка праяўляе абыякавасць да чужых справах і клопатаў, калі гэта не закранае яго асабіста.
- Як правіла, абыякавы да клопатаў іншых, па сваёй ініцыятыве ім не дапамагае.
- Лічыць залішнім праяўляць клопат аб незнаёмых членах грамадства, жыве пад дэвізам: «Не
лезь не ў соі справа ».
• Сумленнасць. Праўдзівасць.
- Заўсёды праўдзівы па адносінах да сваіх бацькоў, настаўнікам, таварышам. Гаворыць праўду і
тады, калі яму гэта нявыгадна.
- Амаль заўсёды праўдзівы па адносінах да сваіх бацькоў, настаўнікам і таварышам.
- Часта хлусня дзеля ўласнай выгады.
- Амаль заўсёды гаворыць няпраўду, калі гэта яму выгадна.
- Пахілены заўсёды, казаць не праўду.
• Справядлівасць.
- Актыўна змагаецца з тым, што лічыць несправядлівым.
- Не заўсёды змагаецца з тым, што лічыць несправядлівым.
- Рэдка выступае супраць таго, што лічыць несправядлівым.
- Не дамагаецца справядлівасці.
- Абсалютна абыякавы да праяў несправядлівасці.
• бескарыслівасці.
- У сваіх учынках заўсёды кіруецца меркаваннем карысці справе ці іншым людзям, а не сваю выгаду.
- Амаль заўсёды кіруецца меркаваннем карысці справе ці іншым людзям.
- Рэдка кіруецца ў сваіх учынках меркаваннямі карысці, а не уласнай выгады.
- У учынках часта кіруецца меркаваннямі ўласнай выгады.
- У учынках заўсёды кіруецца меркаваннямі ўласнай выгады.
• таварыская.
- Заўсёды ахвотна ўступае ў кантакт з людзьмі, любіць працаваць і адпачываць з іншымі.
- Як правіла, з задавальненнем мае зносіны з людзьмі.
- Імкнуцца мець зносіны з абмежаваным колам людзей.
- Аддае перавагу індывідуальныя формы работы і адпачынку.
- Замкнёнае, з'едлівасць.
• Пачуццё таварыства.
- Заўсёды дапамагае таварышам ў цяжкай працы і ў цяжкія хвіліны жыцця.
- Як правіла, дапамагае таварышам.
- Дапамагае таварышам, калі яго просяць.
- Вельмі рэдка дапамагае таварышам; калі яго папросяць, можа адмовіць у дапамогі.
- Ніколі не дапамагае таварышам у працы, у цяжкія хвіліны жыцця.
• спагадлівасць.
- Заўсёды спачувае іншым, таварышы часта дзеляцца з ім сваімі клопатамі.
- Шчыра спачувае іншым, калі не занадта захоплены ўласнымі думкамі.
- Падаўленне ўласнымі пачуццямі настолькі, што гэта замінае яму падзяліць пачуцці
іншых людзей.
- Амаль не ўмее спачуваць іншым.
- Зусім не ўмее спачуваць іншым, таварышы не любяць «пазычаць» у яго.
• Ветлівасць, тактоўнасць.
- Усё яго ўчынкі і словы сведчаць аб павазе да іншых людзей.
- Амаль заўсёды праяўляе належнае павага да іншых людзей.
- Часта бывае, няветлівым і нетактичен.
- Часта недапушчальна рэзкі, грубы. Нярэдка ладзіць сваркі.
- Заўсёды рэзкі, невыдержанный як у зносінах з аднагодкамі, так і ў зносінах са старэйшымі. У сварцы абражае іншых, грубіяніць.

Стаўленне да сябе:
• Сціпласць.
- Ніколі не выстаўляе на паказ сваіх вартасцяў, заслуг.
- Часам па просьбе таварышаў распавядае аб сваіх сапраўдных дасягненнях,
вартасці.
- Сам распавядае таварышам пра ўсіх сваіх сапраўдных дасягненнях, вартасцях.
- Часта выхваляецца яшчэ не зробленым або тым у чым ён прымае вельмі малое удзел, да
чаму мае мала дачынення.
- Выхваляецца нават нязначнымі дасягненнямі, перабольшанымі вартасцямі.
• Упэўненасць у сабе
- Ніколі не раіцца з іншымі, не шукае дапамогі нават тады, калі гэта трэба было б
зрабіць.
- Усе заданні, даручэнні выконвае самастойна. Звяртаецца за дапамогай толькі ў
выпадку крайняй неабходнасці.
- Часам, выконваючы цяжкую задачу, звяртаецца за дапамогай, хоць мог бы справіцца сам.
- Часта пры выкананні заданняў, даручэнняў просіць дапамогі, падтрымкі іншых, нават калі
сам можа справіцца.
- Увесь час, нават у простых справах, мае патрэбу падбадзёрвання і дапамогі іншых.
• самакрытычнасці.
- Заўсёды з увагай выслухоўвае справядлівую крытыку, настойлівы ў выпраўленні уласных недахопаў.
- У большасці выпадкаў правільна рэагуе на справядлівую крытыку, прыслухоўваецца да добрых парадаў.
- Часам прыслухоўваецца да справядлівым заўвагам, стараецца іх улічваць.
- Да крытычным заўвагаў, радам ставяцца няўважліва, не імкнецца выправіць недахопы.
- Адхіляе любую крытыку. Адмаўляецца прызнаваць свае відавочныя промахі, нічога не робіць для іх выпраўлення.
• Уменне разлічваць свае сілы.
- Заўсёды цвяроза ацэньвае ўласныя сілы, выбіраючы задачы і справы «па плячы» не
вельмі лёгкія і не вельмі цяжкія.
- Як правіла, дакладна, параўноўвае свае сілы і цяжкасці задачы.
- Часам бываюць выпадкі, калі вучань дрэнна сувымяраюць свае сілы і цяжкасці даручаную справы.
- У большасці выпадкаў не ўмее параўнаць свае сілы і цяжкасці справы.
- Амаль ніколі не ўмее правільна параўнаць свае сілы і цяжкасці заданні, справы.
• Імкненне да поспеху, першынства.
- Заўсёды і ва ўсім імкнецца быць першым (у вучобе, спорце і да т.п.), настойліва гэтага
дамагаецца.
- Імкнецца быць у ліку першых у многіх галінах, але асаблівую ўвагу ўдзяляе
дасягненнем у любой вобласці.
- Імкнецца ў чымсьці адным, асабліва яго цікавіць, дамагчыся прызнання, поспеху.
- Вельмі рэдка імкнуцца да поспеху ў любой дзейнасці, лёгка здавольваецца
становішчам «серадняка».
- Ніколі не імкнецца ў чым-небудзь быць першым, атрымлівае задавальненне ад самога
дзейнасці.
• Самакантроль.
- Заўсёды дбайна узважвае свае словы і ўчынкі.
- Не заўсёды дбайна кантралюе свае словы і ўчынкі.
- У асноўным паступае неабдумана, разлічвае на «шанцаванне».
- Амаль заўсёды паступае неабдумана, недастаткова старанна кантралюе сябе.
- Увесь час паступае неабдумана, у разліку на «шанцаванне».

Валявыя якасці асобы
• Смеласць.
- Заўсёды ўступае ў барацьбу, нават калі супернік мацней яго самога.
- У большасці выпадкаў ўступае ў барацьбу, нават калі супернік мацней яго самога.
- Не заўсёды можа прымусіць сябе ўступіць у барацьбу з супернікам мацней яго самога.
- У большасці выпадкаў адступае перад сілай.
- Заўсёды адступае перад сілай, трасе.
• рашучасьць.
- Заўсёды самастойна, без ваганняў прымае адказнае рашэнне.
- У большасці выпадкаў без ваганняў прымае адказнае рашэнне.
- Часам вагаецца перад адказным рашэннем.
- Рэдка вырашаецца прыняць любую адказнае рашэнне.
- Не ў стане самастойна прыняць любое адказнае рашэнне.
• Настойлівасць.
- Заўсёды дамагаецца выканання намечанага, нават калі патрабуюцца працяглыя намаганні, не
адступае перад цяжкасцямі.
- Як правіла, імкнецца выканаць намечанае, нават калі пры гэтым сустракаюцца цяжкасці. Процілеглыя выпадкі рэдкія.
- Даводзіць да канца задуманае, толькі, калі цяжкасці яго выканання нязначныя або патрабуюць кароткачасовых намаганняў.
- Вельмі рэдка даводзіць да канца задуманае, нават калі сутыкаецца з нязначнымі цяжкасцямі.
- Сутыкнуўшыся з цяжкасцямі, адразу ж адмаўляецца ад спробаў выканаць намечанае.
• Самавалоданне.
- Заўсёды ўмее здушыць непажаданыя эмацыйныя праявы.
- Як правіла, умее справіцца са сваімі эмоцыямі. Выпадкі процілеглага характару
адзінкавыя.
- Часам не ўмее справіцца са сваімі эмоцыямі.
- Часта не можа падавіць непажаданыя эмоцыі.
- Дрэнна валодае сваімі пачуццямі, лёгка ўпадае ў стан разгубленасці, прыгнечанасці і іншае.

Палажэнне дзіцяці ў дзіцячым калектыве.
• Аўтарытэт у класе.
- Карыстаецца безумоўным аўтарытэтам практычна сярод усіх аднакласнікаў: яго паважаюць,
лічацца з яго меркаваннем, давяраюць адказныя справы.
- Карыстаецца аўтарытэтам сярод большасці аднакласнікаў.
- Карыстаецца аўтарытэтам толькі ў часткі аднакласнікаў (у якой - то групоўкі, толькі
сярод хлопчыкаў ці сярод дзяўчынак і г.д.)
- Карыстаецца аўтарытэтам у астатніх навучэнцаў.
- У класе аўтарытэтам не карыстаецца,
• Сімпатыя.
- Ёсць улюбёнцам класа, яму развітваюцца асобныя недахопы.
- У класе хлопцы ставяцца да яго з сімпатыяй.
- Карыстаецца сімпатыяй толькі ў частцы аднакласнікаў.
- Карыстаецца сімпатыяй ў асобных дзяцей.
- У класе яго не любяць.
• Аўтарытэт ць пазашкольных аб'яднаннях.
- Ці з'яўляецца прызнаным аўтарытэтам у любым пазашкольным аб'яднанні (спартыўная школа, музычная школа, клуб, дваровая кампанія).
- Карыстаецца аўтарытэтам у большасці рабят любога пазашкольнага аб'яднання (спартыўная школа, музычная школа, клуб, дваровая кампанія)
- Карыстаецца аўтарытэтам у асобных членаў пазашкольных аб'яднанняў (у спартыўна школе,
клубе)
- З'яўляецца членам якога-небудзь пазашкольнага аб'яднання. Але аўтарытэтам там не карыстаецца
(Спартыўная школа, клуб).
- Не з'яўляецца членам ні пазашкольнага аб'яднання.

Асаблівасці псіхічных працэсаў і эмоцый.

Ўвагу.
- Заўсёды лёгка і хутка засяроджвае сваю ўвагу на тлумачэнні настаўніка. Ніколі не
адцягваецца на ўроку, памылак па няўважлівасці на ўроку не робіць.
- Дастаткова ўважліва слухае тлумачэньні настаўніка. Адцягваецца рэдка, часам сустракаюцца
памылкі па няўважлівасці.
- Не заўсёды ўважліва слухае тлумачэньні настаўніка. Перыядычна адцягваецца, часта робіць
памылкі па няўважлівасці, але выпраўляе іх пры праверцы.
- Слухае дастаткова ўважліва толькі ў тым выпадку, калі яму цікава. Частая адцягваецца.
Пастаянна робіць памылкі па няўважлівасці, пры праверцы не заўсёды выпраўляе іх.
- Як правіла, павольна і з цяжкасцю засяроджвае сваю ўвагу на ўроку, мала, што засвойвае з тлумачэнняў настаўніка за пастаянных адцягненні. Робіць шмат памылак з
безуважлівасць і не заўважае іх пры праверцы.

Памяць.
- Пры завучванні заўсёды разбіраецца ў структуры і змесце матэрыялу. Але і матэрыял, які патрабуе механічнага завучвання, запамінаецца ім лёгка.
- Пры завучванні можа запомніць толькі тое, у чым папярэдне разабраўся, зразумеў. Матэрыял, які патрабуе механічнага завучвання, даецца з цяжкасцю.
- Матэрыял, які патрабуе механічнага завучвання, засвойвае вельмі лёгка, дастаткова I -2 разу
паглядзець на яго. Мае звычку не разбірацца ў структуры і змесце завучвае
матэрыялу.
- Пры завучванні доўга разбіраецца ў матэрыяле. Пры выкладанні робіць памылкі па форме, але
сэнс выкладае дакладна.
- Для запамінання матэрыялу шматкроць механічна паўтарае яго, без разбору і асэнсавання, робіць сэнсавыя памылкі.

Мыслення.
- Хутка схоплівае сутнасць матэрыялу, заўсёды ў ліку першых вырашае задачы, часта прапануе ўласныя арыгінальныя рашэнні.
- Даволі хутка разумее матэрыял, хутчэй шматлікіх вырашае задачы, часам прапануе ўласныя арыгінальныя спосабы рашэння.
- Здавальняюча разумее матэрыял пасля тлумачэння настаўнікі, вырашае задачы ў сярэднім
тэмпе, вядома уласных арыгінальных рашэнняў, не прапаноўвае.
- У ліку апошніх ўлоўлівае сутнасць тлумачэнняў выкладчыка, адрозніваецца павольным тэмпам абдумвання і рашэнні задач.
- Разумее матэрыялы толькі пасля дадатковых заняткаў, вельмі павольна вырашае задачы,
пры рашэнні задач слепа выкарыстоўвае вядомыя «шаблоны".

Эмацыйная рэактыўнасць.
-Заўсёды эмацыйна жыва рэагуе на любыя жыццёвыя з'явы, яго можа глыбока, да слёз,
ўсхваляваць аповяд, кінафільм.
- Звычайна эмацыйна жыва рэагуе на жыццёвыя з'явы, але рэдка яго можа
ўсхваляваць глыбока.
- Рэдка праяўляе жывую эмацыйную рэакцыю на падзеі.
- Жывая эмацыйная рэакцыя практычна адсутнічае.


Агульны эмацыйны тонус.
- Увесь час ажыўлены, вельмі актыўны ва ўсіх сферах школьнага жыцця, ва ўсе ўмешваецца,
бярэцца за ўсе справы.
- Жывы, у меру актыўны ва ўсіх сферах школьнага жыцця.
- Жывы, актыўны толькі ў некаторых сферах школьнага жыцця.
- У параўнанні з таварышамі менш актыўны і ажыўлены.
- Практычна заўсёды млявы, апатычным ва ўсіх сферах школьнага жыцця, нягледзячы на ​​тое, што здаровы.

Эмацыйная ўраўнаважанасць.
- Заўсёды спакойны, у яго не бывае моцных эмацыйных выбухаў.
- Звычайна спакойны, эмацыйныя ўспышкі вельмі рэдкія.
- Эмацыйна ўраўнаважаны.
- Павышаная эмацыйная ўзбудлівасць, схільны да бурным эмацыйным праявах.
- Гарачы, частыя моцныя эмацыйныя ўспышкі па малаважнай нагоды.
Спампаваць бясплатна характарыстыку на навучэнца

Характарыстыка на вучня школы

Цэтлікі блога для настаўнікаў

спампаваць бясплатна (78) школа (68) настаўнік (67) сцэнарыі (63) сцэнары (61) бясплатна (39) распрацоўка свята (29) канспект (16) вершы (15) свята (14) план (11) 1 верасня (10) каляндарна-тэматычнае планаванне (10) дзень ведаў (9) распрацоўкі урокаў (9) урок (9) Першы званок (8) беларуская літаратура (8) апошні званок (7) беларусь (6) выпускны вечар (6) вучань (5) каляндарныя планы (5) сцэнар вечара школы (5) тэматычныя планы (5) школьны сцэнар (5) 8 САКАВІКА (4) новы год (4) ранішнік (4) 14 лютага (3) Дзень Закаханых (3) Дзень настаўніка (3) Навагодні сцэнар (3) вечар адпачынку (3) сцэнар выпускнога балю (3) характарыстыка (3) 11 клас (2) 5 клас (2) 7 клас (2) вячоркі (2) дзень святога Валянціна (2) канспекты (2) масленіца (2) пераробленыя песні (2) фізіка (2) 10 клас (1) 6 клас (1) 8 клас (1) 9 клас (1) Гасцёўня (1) Міжнародны жаночы дзень (1) Шчаслівы выпадак (1) беларуская мова (1) біялогія (1) вечара сустрэчы выпускнікоў (1) восеньскі баль (1) геаграфія (1) дзень маці (1) дзяды (1) залатая восень (1) заняткі гуртка (1) калядкі (1) матэматыка (1) навучальныя класы (1) паседжання (1) песні (1) распрацоўка (1) свята павука (1) інфарматыка (1)