Настаўнік інфарматыкі ў школе - пякельная праца або цікавая праца?
Заканчваючы ВНУ, многія маладыя настаўнікаў інфарматыкі прыходзяць у школу з падпаленымі вачамі - яшчэ б - кампутар, прагрэс, цывілізацыя.
Але, часцяком многія з пачаткоўцаў настаўнікаў сутыкаюцца з масай праблем у школе - пачынаючы ад адсутнасці нармальнай кампутарнай тэхнікі і заканчваючы масай папяровай працы. Не ўсе маладыя настаўнікі здольныя вытрымаць такі "шквал праблем". Вельмі многія кідаюць працу настаўніка інфарматыкі не таму, што ім не падабаюцца дзеці або праца, а ад таго, што проста "тонуць у папяровым акіяне"
З свайго вопыту, магу сказаць, што самым цяжкім для мяне было складанне шматлікіх пазаняткавыя планаў, каляндарнага і тэматычнага планавання, бессэнсоўных справаздач, актаў і даведак. Тым, большасць сіл і часу ў мяне сыходзіла не на распрацоўку урокаў або складання сцэнарыяў урока, а на запаўненне "купі" нікому непатрэбных папер.
Балазе, што з развіццём камп'ютэрнай тэхнікі, у дапамогу настаўніку праходзіць Інтэрнет. Ужо цяпер, у глабальнай інтэрнэт-сеткі можна знайсці мноства ўрокаў па інфарматыцы, канспектаў і планаў па інфарматыцы, але - большасць з іх - Платныя! Але ... той хто шукае - заўсёды знаходзіць! На сайце inf.uroki.org.ua маладыя настаўнікі заўсёды змогуць знайсці для сябе і распрацоўкі ўрокаў па інфарматыцы, і канспекты па інфарматыцы, і пазаняткавыя планы - прычым усё гэта можна спампаваць бясплатна! Цяпер зусім неабавязкова праседжваць бяссонныя ночы за складаннем каляндарнага планавання па інфарматыцы - дастаткова зайсці і спампаваць бясплатна
Прагрэс нарэшце-ткі дабраўся і да настаўнікаў школ!
Настаўнік інфарматыкі ў школе - пякельная праца або цікавая праца?
Заканчваючы ВНУ, многія маладыя настаўнікаў інфарматыкі прыходзяць у школу з падпаленымі вачамі - яшчэ б - кампутар, прагрэс, цывілізацыя.
Але, часцяком многія з пачаткоўцаў настаўнікаў сутыкаюцца з масай праблем у школе - пачынаючы ад адсутнасці нармальнай кампутарнай тэхнікі і заканчваючы масай папяровай працы. Не ўсе маладыя настаўнікі здольныя вытрымаць такі "шквал праблем". Вельмі многія кідаюць працу настаўніка інфарматыкі не таму, што ім не падабаюцца дзеці або праца, а ад таго, што проста "тонуць у папяровым акіяне"
З свайго вопыту, магу сказаць, што самым цяжкім для мяне было складанне шматлікіх пазаняткавыя планаў, каляндарнага і тэматычнага планавання, бессэнсоўных справаздач, актаў і даведак. Тым, большасць сіл і часу ў мяне сыходзіла не на распрацоўку урокаў або складання сцэнарыяў урока, а на запаўненне "купі" нікому непатрэбных папер.
Балазе, што з развіццём камп'ютэрнай тэхнікі, у дапамогу настаўніку праходзіць Інтэрнет. Ужо цяпер, у глабальнай інтэрнэт-сеткі можна знайсці мноства ўрокаў па інфарматыцы, канспектаў і планаў па інфарматыцы, але - большасць з іх - Платныя! Але ... той хто шукае - заўсёды знаходзіць! На сайце inf.uroki.org.ua маладыя настаўнікі заўсёды змогуць знайсці для сябе і распрацоўкі ўрокаў па інфарматыцы, і канспекты па інфарматыцы, і пазаняткавыя планы - прычым усё гэта можна спампаваць бясплатна! Цяпер зусім неабавязкова праседжваць бяссонныя ночы за складаннем каляндарнага планавання па інфарматыцы - дастаткова зайсці і спампаваць бясплатна
Прагрэс нарэшце-ткі дабраўся і да настаўнікаў школ!
Настаўнік інфарматыкі ў школе - пякельная праца або цікавая праца?