Успаміны настаўніка матэматыкі
Скончыўшы педагагічны ВНУ, я проста гарэла нецярпліва апынуцца ў школе. Мне вельмі хацелася прымяніць на практыцы тыя веды, якія я атрымала ў сваім пед. інстытуце.
Мне пашанцавала. Мяне накіравалі па размеркаванні ў адну з лепшых гарадскіх школ. Калі б яна ведала я, што мяне там чакае!
Працверажэнне наступіла адразу ж. Высветлілася, што тое, як нас вучылі складаць каляндарнае планаванне па матэматыцы - ужо вельмі даўно не выкарыстоўваецца ў школах. Тэматычнае планаванне па матэматыцы, якое я склала - завуч проста-проста выкінула ў скрыню, так як яно апынулася зусім не прыдатным да новых стандартам выкладання матэматыкі ў школе.
А ўжо чаго я наслухалася ў адрас сваіх пазаняткавыя планаў па матэматыцы - гэта наогул не перадаць. Аказалася, што тыя правілы складання канспекта ўрока або «дзёнкі», як мы яе называлі, тыя правілы, якія я завучваў ў інстытуце - безнадзейна састарэлі! І сёння, у сучасных школах ніхто не карыстаецца нормамі выкладання 80-х гадоў.
Як жа добра, што я хутка вучуся новаму. Пакапаўшыся ў Інтэрнэце, выявіла сайт, на якім знайшла распрацоўкі ўрокаў па матэматыцы ў школе. На гэтых прыкладах, папярэдне папрасіўшы дапамогі ў сваіх калегаў-матэматыкаў, склала зноўку свае тэматычныя і каляндарныя планы. І ўжо праз некалькі месяцаў, наш завуч па вучэбнай рабоце ставіла мяне ў прыклад іншым маладым настаўнікам, якія разам са мной працуюць у школе.
Вось такая гісторыя са мной здарылася. У чым жа яе сутнасць? А сутнасць у тым, што не трэба апускаць рукі! Маючы Інтэрнэт, Вы заўсёды зможаце асвоіць, нават самастойна, новыя гарызонты! Адважвайцеся!
Скончыўшы педагагічны ВНУ, я проста гарэла нецярпліва апынуцца ў школе. Мне вельмі хацелася прымяніць на практыцы тыя веды, якія я атрымала ў сваім пед. інстытуце.
Мне пашанцавала. Мяне накіравалі па размеркаванні ў адну з лепшых гарадскіх школ. Калі б яна ведала я, што мяне там чакае!
Працверажэнне наступіла адразу ж. Высветлілася, што тое, як нас вучылі складаць каляндарнае планаванне па матэматыцы - ужо вельмі даўно не выкарыстоўваецца ў школах. Тэматычнае планаванне па матэматыцы, якое я склала - завуч проста-проста выкінула ў скрыню, так як яно апынулася зусім не прыдатным да новых стандартам выкладання матэматыкі ў школе.
А ўжо чаго я наслухалася ў адрас сваіх пазаняткавыя планаў па матэматыцы - гэта наогул не перадаць. Аказалася, што тыя правілы складання канспекта ўрока або «дзёнкі», як мы яе называлі, тыя правілы, якія я завучваў ў інстытуце - безнадзейна састарэлі! І сёння, у сучасных школах ніхто не карыстаецца нормамі выкладання 80-х гадоў.
Як жа добра, што я хутка вучуся новаму. Пакапаўшыся ў Інтэрнэце, выявіла сайт, на якім знайшла распрацоўкі ўрокаў па матэматыцы ў школе. На гэтых прыкладах, папярэдне папрасіўшы дапамогі ў сваіх калегаў-матэматыкаў, склала зноўку свае тэматычныя і каляндарныя планы. І ўжо праз некалькі месяцаў, наш завуч па вучэбнай рабоце ставіла мяне ў прыклад іншым маладым настаўнікам, якія разам са мной працуюць у школе.
Вось такая гісторыя са мной здарылася. У чым жа яе сутнасць? А сутнасць у тым, што не трэба апускаць рукі! Маючы Інтэрнэт, Вы заўсёды зможаце асвоіць, нават самастойна, новыя гарызонты! Адважвайцеся!