Цэтлікі блога для настаўнікаў

Рэклама

Дадайце наш блог у свае сацыяльныя сеткі

Папулярныя паведамлення

вторник

Як я здавала сцэнар выпускнога вечара ў школе!

Як я здавала сцэнар выпускнога вечара ў школе!

Будучы маладым педагогам, я атрымала заданне ад завуча па выхаваўчай працы - "Вам трэба скласці сцэнар выпускнога вечара ў нашай школе!" З гэтага моманту і пачаліся мае пакуты. Досведу не было ніякага. Літаратуры - ніякай. Я сама падбірала вершы аб настаўніках на выпускны, якія мае хлопцы павінны былі чытаць са сцэны на выпускным вечары. Сама складала кароценькія сцэнкі, якія павінны былі разнастаіць мой сцэнар выпускнога балю.

Калі каласальная праца па напісанні сцэнарыя на выпускны вечар была скончаная, пачаліся дзесяткі рэпетыцый з дзецьмі. Мы, практычна кожны дзень, рэпетыравалі вершы, сцэнкі на выпускны, развучвалі песні і танцы.

Паралельна з рэпетыцыямі, я падбірала, а часам і шыла касцюмы для маіх удзельнікаў. У гэтым мне дапамагалі бацькі удзельнікаў школьнага балю. Касцюмы шылі, літаральна з таго, што было. Збіралі розныя шматкі і кавалачкі тканіны і затым спрабавалі з усяго гэтага збудаваць патрэбны нам гарнітур.

Адным словам - намучыўся. Але самым складаным ва ўсім гэтым працэсе падрыхтоўкі да выпускнога балю ў школе, асабіста для мяне было напісанне сцэнарыя свята. Ужо колькі я паперы змарнавала - ведаюць толькі мае блізкія. Я пісала сцэнар, потым разумела, што гэта не тое, што я хацела і пачынала працэс напісання сцэнарыя на выпускны - зноўку. Мая сям'я толькі здзіўлена назірала за маімі патугамі і перыядычна спусташала смеццевы кошык ля майго стала, для таго, каб я не "патануў" у гэтым "мора" паперы!

І нарэшце, амаль праз тры месяцы, настаў дзень школьнага выпускнога балю. Мае калені і рукі дрыжалі ад хвалявання, я халадзеў ад думкі, што свята можа сарвацца, калі я што-то не ўлічыла ці не прадумала. Але .... нягледзячы на ўсе страхі - школьны выпускны вечар атрымаўся проста выдатны! І бацькам і дзецям, ён вельмі спадабаўся. А завуч і дырэктарка проста "квітнелі ад шчасця". Я атрымала пахвалы ад усіх сваіх калегаў.

Але .... ніхто не ведае, колькіх сіл мне каштавала правесці такі прыгожы выпускны вечар. Сённяшнім настаўнікам нашмат лягчэй - з'явілася мноства літаратуры, з'явіўся Інтэрнэт, дзе можна спампаваць бясплатна сцэнары выпускнога вечара, музыку і вершы для выпускнога балю. Наколькі палегчыўся праца маладых настаўнікаў сёння. Я жадаю поспехаў усім настаўнікам, завучам і педагогам-арганізатарам у іх вельмі няпростым працы!

Як я здавала сцэнар выпускнога вечара ў школе!

Цэтлікі блога для настаўнікаў

спампаваць бясплатна (78) школа (68) настаўнік (67) сцэнарыі (63) сцэнары (61) бясплатна (39) распрацоўка свята (29) канспект (16) вершы (15) свята (14) план (11) 1 верасня (10) каляндарна-тэматычнае планаванне (10) дзень ведаў (9) распрацоўкі урокаў (9) урок (9) Першы званок (8) беларуская літаратура (8) апошні званок (7) беларусь (6) выпускны вечар (6) вучань (5) каляндарныя планы (5) сцэнар вечара школы (5) тэматычныя планы (5) школьны сцэнар (5) 8 САКАВІКА (4) новы год (4) ранішнік (4) 14 лютага (3) Дзень Закаханых (3) Дзень настаўніка (3) Навагодні сцэнар (3) вечар адпачынку (3) сцэнар выпускнога балю (3) характарыстыка (3) 11 клас (2) 5 клас (2) 7 клас (2) вячоркі (2) дзень святога Валянціна (2) канспекты (2) масленіца (2) пераробленыя песні (2) фізіка (2) 10 клас (1) 6 клас (1) 8 клас (1) 9 клас (1) Гасцёўня (1) Міжнародны жаночы дзень (1) Шчаслівы выпадак (1) беларуская мова (1) біялогія (1) вечара сустрэчы выпускнікоў (1) восеньскі баль (1) геаграфія (1) дзень маці (1) дзяды (1) залатая восень (1) заняткі гуртка (1) калядкі (1) матэматыка (1) навучальныя класы (1) паседжання (1) песні (1) распрацоўка (1) свята павука (1) інфарматыка (1)